در این کشورها با مهاجرت از گوگل به بینگ، شانس برندهشدن یکمیلیون دلار دارید_مستطیل زرد

نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی مستطیل زرد
برنامهی Microsoft Rewards یکی از ابتکارات مایکروسافت محسوب میبشود که به کاربران امکان میدهد تا با منفعت گیریی روزانه از محصولات و سرویسهای این شرکت، امتیاز کسب و آنها را به پاداشهای متنوعی تبدیل کنند.
تازه ترین کمپین Microsoft Rewards قرعهکشیای با جایزه بزرگ یکمیلیون دلار است. کاربران کشورهای ایالات متحده، پورتوریکو، کانادا، بریتانیا، فرانسه و آلمان میتوانند با انجام فعالیتهای سادهای همانند جستوجو در بینگ و منفعت گیری از مرورگر اج و بازیکردن در ایکس باکس، شانس خود را برای برندهشدن این جایزه بزرگ امتحان کنند. هرچه کاربران زیاد تر فعالیت کنند، شانس آنها برای برندهشدن نیز افزایش مییابد.
Microsoft
مقصد مهم مایکروسافت از اجرای این چنین برنامههایی، افزایش سهم بازار محصولات و سرویسهای خود است. با تشویق کاربران به منفعت گیری از بینگ بهجای گوگل و اج بهجای کروم، مایکروسافت تلاش میکند تا جایگاه خود را در بازار جستوجو و مرورگرهای وب تحکیم کند. این چنین، با اراعه پاداشهای دلنشین برای بازیهای ایکس باکس و خرید از فروشگاه مایکروسافت، این شرکت بهجستوجو افزایش درآمد خود از این قسمتها است.
منفعت گیری از Microsoft Rewards زیاد ساده است و تنها با تشکیل حساب کاربری مایکروسافت و منفعت گیری از خدمات و سرویسهای این شرکت فعال خواهد شد. کاربران کشورهای مذکور میتوانند امتیازهای کسبشده را به انواع پاداشها ازجمله کارتهای هدیه و اشتراکهای ایکس باکس گیم بعد و حتی پول نقد تبدیل کنند. این چنین، بخشی از درآمد حاصل از این برنامه به سازمانهای خیریهای همانند صندوق جهانی حیاتوحش و یونیسف اهدا خواهد شد.
در نهایت، مسابقه یکمیلیوندلاری بینگ فرصتی دلنشین برای کاربرانی است که بهجستوجو توانایی جدیدی در جستوجوهای اینترنتی می باشند. مایکروسافت با اراعه این مسابقه و برنامههای تشویقی، نشان داد که بهجستوجو نوآوری و اراعه خدمات بهتر به کاربران است. این عمل که در بازاریابی به Gamifiction یا بازیسازی برای جلب کاربران تازه معروف است، بهطور کلی میتواند تأثیر بسزایی روی افزایش منفعت گیری از بینگ و تحکیم جایگاه مایکروسافت در بازار جستوجوهای اینترنتی بگذارد.
دسته بندی مطالب