تکنولوژی

دایرکت اینستاگرام با تمرکز بر تولیدکنندگان محتوا آپدیت شد_مستطیل زرد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی مستطیل زرد

اینستاگرام از به‌روزرسانی قسمت دایرکت این شبکه‌ی اجتماعی محبوب خبر داد. به‌روزرسانی تازه به ارتقاء توانایی‌ی کاربری آن دسته از کاربرانی که تعداد بسیاری مطلب دریافت می‌کنند، پشتیبانی خواهد کرد.

قابلیت تازه اینستاگرام به کاربرانی همانند تولیدکنندگان محتوا و اینفلونسرها پشتیبانی می‌کند تا به دسته‌بندی و فیلترکردن مطلب‌های دریافتی بپردازند. مطلب‌های دریافتی بر پایه تنظیمات کاربر، دیگر در صفحه‌‌ی مهم دایرکت اینستاگرام نمایش داده نمی‌شوند.

قابلیت تازه دایرکت اینستاگرام به تولیدکنندگان محتوا و افراد معروف اجازه می‌دهد تا مطلب‌های دریافتی را بر پایه تعداد فالوئر، اکانت‌های تاییدشده‌ی اینستاگرام، برندها، افراد تولیدکننده‌ی محتوا و چند پارامتر دیگر دسته‌بندی کنند.

Instagram

به‌روزرسانی قسمت دایرکت اینستاگرام به افرادی که مطلب‌های بسیاری دریافت می‌کنند، این امکان را می‌دهد تا برتری‌ مطلب‌های دریافتی را اشکار کنند. به‌این‌ترتیب، مطلب‌هایی که برای کاربر مهم‌اند و تاثییر بسیاری در روابط و کسب‌و‌کار او دارند، پیش‌تر از دیگر مطلب‌ها نشان داده خواهند شد.

طراحی و قیمت اولین گوشی برند اقتصادی ناتینگ CMF آشکار شد_مستطیل زرد
ادامه مطلب

یک قسمت جداگانه با نام Story Replies نیز به دایرکت اینستاگرام افزوده خواهد شد تا مطلب‌های مربوط‌به استوری، به‌صورت جداگانه از دیگر مطلب‌ها نمایش داده شوند. تصمیم اینستاگرام برای تحول در قسمت دایرکت بعد‌از آن صورت گرفت که تشکیل کنندگان محتوا و افراد مشهور از سختی سروکله زدن با قسمت دایرکت شکایت داشتند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام در پستی او گفت: «سروکله زدن با قسمت مطلب‌های دریافتی اینستاگرام می‌تواند طاقت‌فرسا باشد. نتیجتاً ما فیلترهایی را در این قسمت قرار دادیم تا مطلب‌های مهم‌تر از نظر کاربر، پیش‌تر از دیگر مطلب‌ها نمایش داده شوند. قسمت دایرکت اینستاگرام نیاز به تغییرات بیشتری برای بهبود دارد اما این تصمیم، گامی کوچک برای بهبود شرایط خواهد می بود.»

دسته‌بندی و فیلتر کردن دایرکت اینستاگرام، با گفتن Sort & Filter در ابتدای این قسمت قابل مشاهده خواهد می بود. کاربر می‌تواند مطلب‌های دریافتی را با پارامتر‌هایی نظیر تعداد فالوئر فرستنده‌ی مطلب یا برتری دادن به مطلب‌های تازه‌تر، فیلتر کند. این نوشته به کاربر پشتیبانی می‌کند تا مطلب‌های ارسال شده توسط برندها و اشخاص مهم درمورد ایده‌های کسب‌وکار را راحت‌تر مشاهده کند.

سازمان نظارت بر بازار کانادا از گوگل شکایت کرد_مستطیل زرد
ادامه مطلب

امکان فعال‌سازی تنظیمات بیشتری نظیر حساب‌های احراز هویت شده، حساب‌های مربوط‌به کسب‌وکارها و سازندگان محتوا و یا حتی نمایش حساب‌هایی با تعداد مشخصی فالوئر، وجود خواهد داشت. اینستاگرام می‌گوید که در آینده قسمت دایرکت را زیاد تر گسترش خواهد داد.

شرکت متا پیش‌تر نیز تغییراتی را برای فیلتر مطلب‌های دریافتی در مطلب‌رسان واتساپ اعمال کرده می بود.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا