تکنولوژی

شاسی‌بلند کادیلاک لیریک به‌گفتن ماشین سال آلمان انتخاب شد_مستطیل زرد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی مستطیل زرد

در یک اتفاق دلنشین دقت، ماشین شاسی‌بلند و الکتریکی کادیلاک لیریک جایزه‌ی ماشین لوکس سال آلمان را به‌دست آورد. این پیروزی بزرگ، نشانه‌ای از پذیرفتن این برند آمریکایی در بازارهای اروپایی و به‌اختصاصی آلمان است؛ جایی که رقابت با برندهای لوکس محلی زیاد سخت است.

کادیلاک لیریک، نخستین ماشین الکتریکی این برند محسوب می‌بشود که با منفعت گیری از تکنولوژی‌های گسترش یافتهی شرکت جنرال موتورز، ساخته شده است. طراحی این ماشین با دقت‌ به جزئیات و منفعت گیری از مواد با کیفیت بالا، جذابیت خاصی را به‌همراه دارد. داخل ماشین با فضای گسترده و تجهیزات مدرن، توانایی‌ای کم‌نظیر را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

این ماشین با باتری‌های قوی و موتورهای الکتریکی پیشرفته، عملکردی استثنایی در رانندگی اراعه می‌دهد. لیریک با هربار شارژ می‌تواند مسافتی بیش‌از ۴۰۰ کیلومتر را طی کند که این مقدار برای سفرهای طویل زیاد مناسب است. علاوه‌بر‌این، سیستم‌های گسترش یافتهی ایمنی و کمکی راننده، رانندگی با کادیلاک لیریک را به توانایی‌ای امن و راحت تبدیل می‌کنند.

تصویرسازی‌های تلخ از آنچه عصر دیجیتال بر سر ما آورده است_مستطیل زرد
ادامه مطلب
Cadillac_Lyriq_Concept

جایزه‌ی ماشین سال آلمان توسط ۴۰ خبرنگار معتبر ماشین از سراسر آلمان اهدا می‌بشود. این جایزه نه‌تنها تأییدی بر کیفیت و کارکرد عالی ماشین ۶۰ هزار دلاری کادیلاک لیریک محسوب می‌بشود، بلکه نشان‌دهنده‌ی تحول نگرش مصرف‌کنندگان و کارشناسان اروپایی، به برندهای آمریکایی است. این پیروزی می‌تواند به افزایش فروش و محبوبیت کادیلاک در بازارهای اروپایی پشتیبانی شایانی کند.

1729278937 577 شاسی‌بلند کادیلاک لیریک به‌گفتن ماشین سال آلمان انتخاب شد مستطیل زرد

پره بروگال، رئیس و مدیرعامل جنرال موتورز اروپا، با ابراز خوشحالی به‌خاطر کسب این جایزه او گفت: «این برای ما معنی مهمی دارد. ما با یک ماشین و با یک پیشرانه‌ی همه برقی به اروپا بازگشته‌ایم. این جایزه مشخص می کند که ما می‌توانیم بهترین و لوکس‌ترین ماشین را از کادیلاک بخواهیم.»

گلکسی M35 رونمایی شد؛ بین‌رده ۲۰۲۴ سامسونگ با باتری غول‌پیکر_مستطیل زرد
ادامه مطلب

اگرچه جایزه‌ی کلی ماشین سال آلمان در اواخر امسال اظهار خواهد شد، اما پیروزی لیریک در دسته‌ی خودروهای لوکس آلمان، کوششهای کادیلاک برای اراعه‌ی خودروهای برقی در سطح جهانی را قبول می‌کند. این برند از سال ۱۹۳۵ کوششهای بسیاری برای وجود قوی در اروپا داشته است. گرچه کادیلاک در بازار اروپا یک بازیگر کوچک باقی ماند، این پیروزی می‌تواند نقطه‌ی عطفی باشد که کادیلاک برای رسیدن به پیروزی نهایی نیاز دارد.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا