ادوبی میخواهد برای ۳۰ میلیون نفر دورههای هوش مصنوعی برگزار کند_مستطیل زرد

نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی مستطیل زرد
ادوبی تصمیم دارد تا سال ۲۰۳۰ به ۳۰ میلیون نفر تواناییهای هوش مصنوعی، تشکیل محتوا و بازاریابی آموزش دهد.
به نقل از سایت رسمی ادوبی، این دورهها بخشی از برنامه Adobe Digital Academy است که اکنون افراد را برای مشاغل تازه در عرصههایی همانند بازاریابی دیجیتال، طراحی توانایی کاربری و علوم داده آموزش میدهد. این برنامه که روز دوشنبه در کنفرانس Adobe MAX معارفه شد، در واقع تصمیم دارد به متخصصان جاری و آینده پشتیبانی کند.
«استیسی مارتینت»، معاون استراتژی بازاریابی و ارتباطات ادوبی، دراینباره میگوید:
«ما فکر میکنیم که یک نیاز سریع و این چنین یک زمان بزرگ وجود دارد، چون هوش مصنوعی درحال تحول روش کار افراد و نوع مشاغل است. میخواهیم هوش مصنوعی شکاف دیجیتال را پر کند و بر آن دامن نزند.»
همکاری ادوبی با شرکتهای دیگر برای دورههای هوش مصنوعی
به حرف های مارتینت، مردم میتوانند از طریق Adobe Express و پلتفرم خلاقیت Behance، رایگان به محتوای دورهها دسترسی داشته باشند و این شرکت درحال شراکت با پلتفرم آموزش آنلاین Coursera برای اراعه برنامههای پولی دارای گواهینامه حول محتوای دورههای ادوبی است.
ادوبی تصمیم دارد برای مطمعن از دسترسی گسترده به گواهینامههای Coursera، بورسیههای تحصیلی نیز اراعه کند. این چنین این شرکت با سازمانهای غیرانتفاعی همانند Girl Scouts و DECA (یک برنامه تجاری و بازاریابی برای جوانان) همکاری میکند تا این دورههای آموزشی و Adobe Express را در دسترس شرکتکنندگان قرار دهد.
مارتینت میگوید:
«ما میخواهیم یقین شویم که متخصصان نوظهور در هر عرصهای، میتوانند جایگاه خود را در محل کار جدیدشان اشکار کنند.»
دورهها شامل مطالبی در رابطه منفعت گیری از هوش مصنوعی برای تشکیل محتوای تصویری و ویدیویی باتوجهبه مسائل مربوط به مالکیت معنوی خواهد می بود. این دورهها این چنین تواناییهای مربوط به تشکیل محتوا برای رسانههای اجتماعی، بازاریابی دیجیتال و تشکیل و ویرایش عکس را پوشش خواهند داد. این دورهها از طریق گوشی، تبلت و مرورگر تحت وب قابلدسترسی خواهند می بود. این شرکت بهتازگی نیز مدل هوش مصنوعی خود برای تشکیل و ویرایش ویدیوها را اراعه کرد.
دسته بندی مطالب