لوگو تازه پی پال رونمایی شد_مستطیل زرد

نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی مستطیل زرد
پیپال تقریباً ۲۵ سال بعد از اغاز فعالیت در عرصهی پرداختهای الکترونیکی، لوگو خود را به یک متن سادهی سیاهرنگ تحول داد. لوگو تازه پیپال که توسط پنتاگرام طراحی شده، زیاد سادهتر از نسخههای قبلی است. در نسخههای قدیمیتر، لوگو شیبدار می بود، از دو رنگ آبی راه اندازی شده می بود و سخن P بزرگ و برجستهی پیپال در آن به چشم میخورد.
پیپال میگوید که لوگو تازه سیاهرنگ و جدا گانه، با بقیهی شرکتهای پرداخت آنلاین، بهخصوص با آن رنگ آبی که اکنون نماد فینتک شده، نادرست گرفته نمیبشود و به همین علت این تحول را انجام داده است.
PayPal
لوگو تازه پیپال به جمع تعداد بسیاری از شرکتهای دیگر خواهد پیوست که از لوگوهای دلنشین و شناختهشده به سمت متنهای ساده و خستهکننده رفتهاند. لوگوهای تازه GoDaddy و Petco و Johnson & Johnson مثالهایی در این عرصه می باشند.
لوگو تازه پیپال با پیروی از ترند این روزها به سمت سادگی پیش رفته است. پنتاگرام میگوید: «آبی روشن و آبی تیره با هم ترکیب خواهد شد تا رنگ آبی مخصوص ونمو را تشکیل کنند.»
بهنظر میرسد پیپال از همین ماه اغاز به منفعت گیری از لوگو جدیدش کرده است.
دسته بندی مطالب