دیدگاه مردم در شبکههای اجتماعی درمورد برندهای خودرویی چیست؟_مستطیل زرد

نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی مستطیل زرد
شبکههای اجتماعی این روزها به ابزاری مهم برای اظهارنظر کاربران در موضوعات گوناگون ازجمله ماشین تبدیل شده است. گزارش تازه YouGov مشخص می کند که از دید کاربران چه برندهایی محبوبیت بیشتری در شبکههای اجتماعی دارند.
بخشی از مطالعه پربازدیدترین اخبار خودرویی در شبکههای اجتماعی را بازدید میکند؛ حوزهای که در آن فورد محبوبترین برند است و تسلا در جایگاه دوم قرار میگیرد.
YouGov
فورد بهگفتن محبوبترین برند خودرویی در شبکههای اجتماعی در سهماههی اول سال ۲۰۲۴ به این جایگاه رسید. تویوتا و بیامو و مرسدسبنز برندهای فرد دیگر می باشند که محبوبیت بسیاری بین مردم در شبکههای اجتماعی دارند. بهطور کلی، همهی برندهای برتر سال ۲۰۲۳ در رتبهبندی سال ۲۰۲۴ نیز قرار دارند. برندهای لکسوس و نیسان و فراری بهترتیب در رتبهی ۱۱ تا ۱۳ قرار دارند.
تحلیلگران از دیدگاهها و اخبار بهاشتراکگذاشتهشدهی کاربران برای فهمیدن حس مردم درخصوص برندی خاص منفعت گیری میکنند. مردم به آلفارومئو و استونمارتین بیشترین حس مثبت را دارند؛ درحالیکه اینفینیتی در این عرصه حالت مساعدی ندارد و بیشترین حس منفی را برانگیخته است.
آلفارومئو درزمینهی کیفیت و دوام خودروهایش با مشکلاتی روبه رو بوده است؛ اما تحلیل احساسات نشان خواهند داد که مردم این برند را برای کلکسیونرها و افرادی مناسب میدانند که به زیباییشناسی و تواناییی رانندگی اهمیت خواهند داد.
مالکان اینفینیتی از نیاز مکرر و هزینهی تعمیرات، نقصهای متعدد ماشین و نرمافزار آن، لاستیکهایی که بهشدت پنچر خواهد شد و ناتوانی تکنسینهای نمایندگیهای اینفینیتی در انجام تعمیرات شکایت میکنند.
نتایج تحقیقات مشخص می کند که وجود برندها در رسانهها تأثیر بسیاری بر نگرش مردم درموردی آنها در فضای آنلاین دارد. برای مثال، میتوان به وجود استون مارتین در سری فیلمهای جیمز باند و وجود شورولت کامارو در Transformers و ماشین مینیکوپر در فیلم سرقت ایتالیایی بهگفتن مثالهای مهم اشاره کرد.
دسته بندی مطالب