درگ دیدنی آئودی RS4 و RS7؛ پابهپای هم تا خط آخر [تماشا کنید]_مستطیل زرد
![درگ دیدنی آئودی RS4 و RS7؛ پابهپای هم تا خط آخر [تماشا کنید]_مستطیل زرد 1 درگ تماشایی آئودی RS4 و RS7؛ پابهپای هم تا خط پایان [تماشا کنید]](https://mostatilezard.ir/wp-content/uploads/2024/05/درگ-دیدنی-آئودی-RS4-و-RS7؛-پابهپای-هم-تا-خط-780x470.jpeg)
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی مستطیل زرد
نشان RS در محصولات آئودی، نشاندهندهی اوج کارکرد است. این نشان روی طیف وسیعی از خودروها نصب میبشود که از نظر قیمت و قوت چندان با یکدیگر برابر نیستند. در این بین، درگ بین RS4 و RS7 قوت دو ماشین آئودی را به نمایش میگذارد.
دو سواری اسپرت آئودی RS4 و RS7 با این که هر دو نشان RS را با افتخار حمل میکنند، از لحاظ فنی کاملاً با یکدیگر تفاوت دارند. زیر کاپوت RS4 موتور ۶ سیلندر ۲٫۹ لیتری قرار دارد که قدرتی معادل ۴۵۰ اسببخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتنمتر تشکیل میکند.
از طرف دیگر آئودی RS7 از موتور ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو منفعت میبرد که قوت آن ۶۳۰ اسب بخار است و از گشتاور ۸۵۰ نیوتنمتر منفعت میبرد.
با وجود اختلاف قابل دقت در قوت RS7 و RS4، مدل ضعیفتر فقط نیمثانیه دیرتر از خط آخر عبور کرد. ماشین مورد او گفت و گو موفق شد مسافت درگ را در ۱۱٫۸ ثانیه طی کند، درحالیکه RS7 پرفورمنس برای این کار به ۱۱٫۳ ثانیه زمان نیاز داشت.
دسته بندی مطالب