همه اطلاعاتی که از فروشگاه حضوری دیجیکالا باید بدانید + آدرس دقیق_مستطیل زرد

نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی مستطیل زرد
مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجیکالا، هم در توضیح نیازی که برای افتتاح شعبه فیزیکی وجود داشت، او گفت:
در سال ۱۴۰۱ مطالعاتی درمورد این که چرا مردم ایران هم چنان سهم مقداری در خرید آنلاین دارند، انجام دادیم. در این افکارسنجی یکی از دلایل مهمی که به دست آمد این می بود که کاربران دوست دارند در زمان خرید کالا را لمس کرده و کار با آن را توانایی کنند. این موضوعی است که به توانایی خرید کاربران پشتیبانی میکند.
– مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجیکالا
یقیناً این مسئله علتنشده است که دیجیکالا به فکر راهاندازی یک فروشگاه فیزیکی معمولی بیافتد. شعبه فیزیکی دیجیکالا تفاوتها و وجوه تمایزی با یک فروشگاه فیزیکی در معنی سنتی آن دارد. مدیرعامل دیجیکالا در همین عرصه گفت:
«فروشگاه حضوری دیجیکالا را بر پایه تواناییمحور بودن و با مقصد کم کردن فاصله فضای آفلاین و آنلاین تشکیل کردهایم. این فروشگاه تواناییمحور ترکیبی از فضای آفلاین و آنلاین است که روی اراعه و فروش کالاهای الکترونیکی تمرکز دارد.»
سعید محمدی، یکی دیگر از همبنیانگذاران دیجیکالا، نیز با گفتن این که اولین فروشگاه تواناییمحور دیجیکالا با تمرکز در قسمت الکترونیکی افتتاح شده است، در توضیح مزایای وجود این چنین فروشگاهی او گفت:
در بازدیدهایی که با شرکتهای تجارتالکترونیکی در جهان انجام دادیم فهمید شدیم در فروشگاههای اینترنتی کارکرد فضاهای فیزیکی میتواند با تشکیل امکان بازدید، خرید و انتخاب گمان خرید را زیاد تر کند. از نظر دیگر نیز فضای آنلاین امکان بازدید و انتخاب از بین میلیونها کالا را فراهم میکند.
– سعید محمدی، همبنیانگذار دیجیکالا
به حرف های طباطبایی، این فروشگاه در قسمتهای موبایل، کنسول و بازیهای الکترونیکی، ابزارها و کالاهای صوتی و اکسسوریها فعال است. دیجیکالا تصمیم دارد با دریافت بازخورد کاربران نسبت به این فروشگاه تواناییمحور نیاز آنها را کشف کند و فروش آنلاین و آفلاین خود را گسترش دهد. طباطبایی این چنین گفت که «در این استراتژی مجتمعها و مراکز تجاری را به گفتن شرکای تجاری خود میشناسیم.»
سعید محمدی خلق توانایی کاربری بهتر و اضافه کردن امکانات فضای آفلاین به فضای آنلاین را مقصد مهم راهاندازی فروشگاه فیزیکی دیجیکالا معارفه کرده است.
دسته بندی مطالب