تکنولوژی

تیک‌تاک با ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای به رقابت با یوتیوب می‌رود_مستطیل زرد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی مستطیل زرد

تیک‌تاک خبرداد که درحال آزمایش قابلیت آپلود ویدئوهای ۶۰ دقیقه‌ای است. این ویژگی برای گروهی محدود و منتخب از کاربران در برخی از بازارها اعمال شده است و تیک‌تاک می‌گوید که تا این مدت هیچ برنامه‌ی سریع برای این که ویژگی را در اختیار عموم کاربران قرار دهد، ندارد.

وقتی که تیک‌تاک راه‌اندازی شد، کاربران می‌توانستند ویدئوهایی با محدودیت ۱۵ ثانیه آپلود کنند؛ اما در چند سال قبل این محدودیت کمتر و کمتر شد تا جایی که اکنون امکان پذیر کاربران بتوانند ویدئوهای ۶۰ دقیقه‌ای آپلود کنند.

تیک‌تاک در ابتدا به‌علت امکان آپلود ویدئوهای مختصر به محبوبیت رسید؛ اما رفته‌رفته راه خود را به‌سوی ویدئوهای طویل‌تر هموار کرد.

مقصد تیک‌تاک از افت محدودیت وقتی آپلود ویدئو این است که زمان تشکیل محتواهای انعطاف‌پذیرتر و متفاوت‌تر را در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار دهد.

قابلیت تازه تیک‌تاک می‌تواند عرصه‌ی رقابت جدی با یوتیوب را فراهم کند. این شرکت امیدوار است که با تشکیل قابلیت آپلود ویدئوهای ۶۰ دقیقه‌ای تولیدکنندگان محتوا را که به‌طور معمول محتواهایشان را در یوتیوب بارگذاری می‌کنند، تشویق کند که ویدئوهای خود را در تیک‌تاک نیز به‌اشتراک بگذارند.

با افزایش زمان آپلود ویدئو، امکان اشتراک‌گذاری برنامه‌های تلویزیونی نیز فراهم خواهد شد و دیگر ملزوم نیست یک اپیزود از سریال موردعلاقه‌ی کاربران به چندین تکه تقسیم بشود.

مقصد تیک‌تاک این است که توانایی‌ی تماشای ویدئو را برای کاربران لذت‌قسمت‌تر از پیش کند و در همین جهت درحال آزمایش قابلیت نمایش ویدئو به‌صورت همه‌صفحه‌ی افقی است. این پلتفرم ویدئویی محبوب، سال قبل‌ قابلیتی را اراعه کرد که به کاربران امکان می‌داد با نگه‌داشتن سمت راست ویدئو، شدت پخش را افزایش دهند.

تا این مدت اشکار نیست که قابلیت آزمایشی تازه تیک‌تاک چه وقتی دردسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت و آیا تیک‌تاک تصمیم دارد که این ویژگی را به‌طور گسترده راه‌اندازی کند یا نه.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا