تکنولوژی

دلایل رضایت مشتریان از پنل ملی پیامک


ارسال پیامک منطقه ای

از دیگر راه‌هایی که کسب‌وکارها می‌توانند با پشتیبانی ملی پیامک مشتری تازه جذب کنند، ارسال پیامک منطقه ای است. احتمالا برای برخی کسب‌وکارهای آنلاین که یا کالای فیزیکی ندارند و یا به راحتی می‌توانند کالاهای خود را پست کنند، اهمیت داشتن تبلیغات محلی خوب قابل فهمیدن نباشد. اما کسب‌وکارهایی که کالای فیزیکی‌ای دارند که سریع خراب می‌بشود و یا خدماتی اراعه خواهند داد که وجود مشتری در محل الزامی است، اهمیت برندسازی در آن منطقه خاص اهمیت زیاد بالایی دارد.

برای مثال آرایشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی، رستوران‌ها و کسب‌وکارهای این‌چنینی نیاز دارند مشتریانی جذب کنند که دقیقا در همان محدوده و منطقه مورد نظر آنان زندگی می‌کنند. ارسال پیامک منطقه‌ای در ملی پیامک از راه‌های گوناگون انجام می‌بشود. این راه‌ها شامل ارسال بر پایه کد پستی، منطقه موثر، ارسال پیامک از روی نقشه یا همان پیامپ، ارسال پیامک زنده، ارسال پیامک از دکل مخابراتی می‌بشود. توضیح هر کدام از این امکانات طویل است و نظر می‌کنم اگر به جستوجو اطلاعات زیاد تر هستید، خودتان به این سامانه پیامکی مراجعه کنید.

ابرخودرو برقی شیائومی SU7 اولترا معارفه شد؛ شتاب صفر تا ۱۰۰ فقط در ۱٫۹۷ ثانیه! [تماشا کنید]_مستطیل زرد
ادامه مطلب

نگه داری مشتری

اگر حتی یک کتاب یا مقاله درمورد بازاریابی خوانده باشید می‌دانید که نگه داشتن و نگه داری مشتری قدیمی از جذب مشتری تازه مهم‌تر است. این مشتریان قدیمی خودشان به نماینده‌های شما تبدیل خواهند شد و برایتان بدون پرداخت هزینه‌ای تبلیغ خواهند کرد.

خبرنامه پیامکی

اگر به جستوجو نگه داری مشتری هستید، درست کردن یک خبرنامه پیامکی از همه‌چیز برایتان واجب‌تر است. تلاش کنید حتما شماره تلفن مشتریان همیشگی خود را در دفترچه تلفن ملی پیامک ذخیره کنید و هرچندوقت یک‌بار برای آنان پیامک بفرستید. برای مثال اگر محصول جدیدی آورده‌اید، ابتدا به این مشتریان پیامک دهید و این‌گونه به آنان یادآوری کنید، وجود آن‌ها برایتان مهم است.

شیرجه سهام تسلا؛ ۱۸۸ میلیارد دلار در ۲ ماه از دست رفت
ادامه مطلب

پیامک تبریک و مناسبتی

از دیگر راه‌های نگه داری مشتریان، ارسال پیامک تبریک برای مناسبت‌های خاص است. برای این کار می‌توانید از قابلیت پیامک زماندار منفعت گیری کنید. دلنشین است بدانید قابلیت‌های ارسال زماندار هم در ملی پیامک متنوع است و تقریبا برای هر سناریویی که فکر کنید، می‌توان پیامک زماندار فرستاد.

قرعه‌کشی، ‌مسابقه و آزمون

راه‌های شوق‌انگیز فرد دیگر هم برای نگه داری مشتری در ملی پیامک وجود دارد. کسب‌وکارهای بزرگی توانسته‌اند با قابلیت قرعه‌کشی ملی پیامک فروش خود را چند برابر کنند. برای این کار فقط کافی است یک خط اختصاصی پیامک داشته باشید تا بتوانید پیامک‌ها را از طرف مشتری دریافت کنید و همه!

محتوای آموزشی

از دیگر دلایلی که مشتریان از ملی پیامک رضایت دارند و آن را به یکدیگر معارفه می‌کنند، محتواهای آموزشی آن است. این پنل اس ام اس همه امکانات و قابلیت‌های خود را نه تنها به طور متنی، بلکه به طور ویدئویی هم آموزش داده است. به این علت افراد می‌توانند از هر دو طریق کار با پنل را یاد بگیرند. این چنین در وبلاگ ملی پیامک می‌توان انواع و اقسام مقاله‌ها درمورد آموزش بازاریابی پیامکی را مطالعه کرد.

افسانه دودو؛ چرا فکر ما از نمادین‌ترین پرنده منقرض‌شده نادرست است؟_مستطیل زرد
ادامه مطلب

علاوه‌براین، یک کتابچه راهنمای بازاریابی پیامکی و یک دوره رایگان ویدئویی آموزش اس ام اس مارکتینگ در این سایت وجود دارد که افراد می‌توانند برای اغاز از آن منفعت گیری کنند و ملزوم نباشد برای یادگیری تبلیغات، هزینه هنگفت بپردازند.



منبع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا