شرکتی هندی در بازار پوشیدنیها از سامسونگ و شیائومی عبور کرد

پیروزی برندی چون boAT را میتوان نتیجهی تمرکز بر بازار هند و تثبیت جایگاهش بهگفتن رهبر بازار با اراعهی طیف وسیعی از پوشیدنیهای مقرونبهصرفه دانست. همین اواخر می بود که این شرکت با اراعهی حلقهی هوشمند حدوداً ۱۰۸ دلاری، دامنهی محصولات خود را به این گجتهای نوظهور نیز گسترش داد.
جیتِش اوبرانی، مدیر تحقیقات قسمت آمار دستگاههای قابلحمل و مصرفکننده IDC، معتقد است که حلقههای هوشمند از برندهایی همانند اوئرا، نویز، boAt و سرکیولار، میتوانند آمار این فرمفکتور را در گزارشهای آتی بیشتر و با این کار، برندهای بزرگ فعال در این عرصه را به نوآوری ناچار کنند.
درادامهی فهرست انتشارشدهی IDC، میتوان شیائومی را دید که با فروش ۱۱٫۶ میلیون دستگاه و کسب ۷٫۸ درصد از بازار، جایگاه سوم را ازآنِ خود کرده است. این شرکت با ۳۶٫۰ درصد افزایش، ناظر بیشترین رشد سالانه بین برندهای ذکرشده در این گزارش می بود.
سامسونگ و هواوی نیز بهترتیب با ۱۰٫۷ میلیون و ۸٫۵ میلیون دستگاه فروختهشده، جایگاه خود را در بین پنج برند برتر نگه داری کردند؛ هرچند با وجود ثابتماندن سهم ۷٫۲ درصدی کرهایها از بازار، هواوی با اندکی افت، به سهم ۵٫۹ درصدی رضایت داد.